Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9718
Назва: Про вплив засобів масової інформації на особистісні характеристики молодого покоління
Автори: Корнієнко, В.
Хуссейн, А.
Савченко, А.
Бібліографічний опис: Корнієнко В. Про вплив засобів масової інформації на особистісні характеристики молодого покоління / В. Корнієнко, А. Хуссейн, А. Савченко А. // Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки : зб. тез Всеукр. наук.- практ. семінару (м. Дніпро, 28 верес. 2021 р.). – Дніпро: ДДУВС, 2021. – С. 59-60
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: засоби масової інформації та комунікації
навіюваність
тривожність
сугестивність
суб’єктивний контроль
особистісні характеристики
молоде покоління
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/9718
Розташовується у зібраннях:Когнітивно-комунікативні стратегії розвитку здобувачів вищої освіти у процесі професійної підготовки
Корнієнко В.В.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf635,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.