Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10113
Назва: Адміністративно-правове забезпечення безпекового середовища дитини у сфері використання інформаційно-комунікативних технологій
Автори: Максимова, М.
Бібліографічний опис: Максимова М. Адміністративно-правове забезпечення безпекового середовища дитини у сфері використання інформаційно-комунікативних технологій / М. Максимова // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 1 (116). – С. 103-109
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: дитина
безпека дитини
інтереси дитини
загрози безпеці дитини
адміністративно-правовий захист прав дитини
суб’єкти забезпечення безпеки дитини
адміністративно-правове забезпечення
безпечне інформаційне середовище
інформаційна безпека дитини
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу чинного законодавства, наявних наукових, публіцистичних та методичних джерел, у тому числі закордонного досвіду, розглянуто сучасний стан адміністративно-правового забезпечення безпекового середовища дитини у сфері використання інформаційно-комунікативних технологій. Визначено поняття інформаційної безпеки дитини як стану її захищеності, за якого гарантується реалізація конституційних прав на пошук, отримання, зберігання, виробництво, розповсюдження інформації, на недоторканність інформації про приватне життя, та відсутність ризику, пов’язаного із заподіянням інформацією шкоди їх здоровʼю та (або) фізичного, психічного, духовного, морального, інтелектуального розвитку. Визначено деструктивні чинники, що негативно впливають на формування безпекового середовища дитини у сфері використання інформаційно-комунікативних технологій, серед яких: несформованість системи попередження ризиків і захисту прав дітей в інформаційному просторі; нескоординованість і безсистемність діяльності публічної адміністрації та уповноважених правоохоронних органів щодо убезпечення дитини в інформаційній сфері; безсистемність підвищення кваліфікації працівників освіти щодо формування інформаційно комунікаційної компетенції учнів та педагогів; неефективність наявних засобів оцінки впливу на дитину ЗМІ та комунікаційних технологій залежно від віку та рівня розвитку; безсистемність реалізації публічно- правових заходів охорони й захисту дітей від інформаційної продукції, що завдає загрозу їх здоров’ю та розвитку; відсутність належного міжнародного співробітництва у сфері протидії незаконному поширенню інформації, забороненої для обігу, а також боротьби із транснаціональними злочинами проти дітей, що здійснюються з використанням інформаційних технологій; неефективність застосування заходів державного примусу, у тому числі адміністративної відповідальності, за порушення реалізації права дитини на безпечне інформаційне середовище тощо. Розглянуто систему міжнародного та національного правового регулювання, яким забезпечується на сьогодні право дитини на безпечне інформаційне середовище. Визначено його прогалини та напрями усунення. Наголошено на необхідності адміністративно-правового забезпечення безпекового середовища дитини у сфері використання інформаційно- комунікативних технологій та запропоновано шляхи його вдосконалення на сучасному етапі розвитку громадянського суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10113
Розташовується у зібраннях:Максимова Маргарита Костянтинівна
Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 1 (116)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf869,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.