Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10799
Назва: Застосування інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства
Автори: Гончаренко, А.Ю.
Нагорна, О.О.
Бібліографічний опис: Гончаренко А.Ю. Застосування інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства / А.Ю. Гончаренко, О.О. Нагорна // Сучасні тенденції розвитку приватно-правових відносин в умовах євроінтеграційних процесів: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. (м. Дніпро, 23 листоп. 2022 р). – Дніпро: ДДУВС, 2022. – С. 504-507
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: Інтернет
Інтернет-маркетинг
веб-сайт підприємства
пошуковий маркетинг
Інтернет-реклама
Е-mail маркетинг
маркетинг соціальних зв’язків
вірусний маркетинг
мобільний маркетинг
PR-технології
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10799
Розташовується у зібраннях:Нагорна Олена Олександрівна
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ цпд ф
Сучасні тенденції розвитку приватно-правових відносин в умовах євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87.pdf531,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.