Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокол, П. М.-
dc.contributor.authorГордійчук, С. М.-
dc.date.accessioned2023-08-12T18:38:29Z-
dc.date.available2023-08-12T18:38:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСокол П. М. Маркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємства / П. М. Сокол, С. М. Гордійчук // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 17 бер. 2023 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 502-503uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31733/17-03-2023-502-503-
dc.identifier.urihttps://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДУВСuk_UA
dc.subjectекономічна безпека підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдиверсифікація продуктового портфеляuk_UA
dc.subjectстворення унікального брендуuk_UA
dc.subjectстратегічне партнерствоuk_UA
dc.subjectстратегії ціноутворенняuk_UA
dc.subjectвикористання маркетингових дослідженьuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.titleМаркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222.pdf675,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.