Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234
Title: Маркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємства
Authors: Сокол, П. М.
Гордійчук, С. М.
Citation: Сокол П. М. Маркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємства / П. М. Сокол, С. М. Гордійчук // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 17 бер. 2023 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 502-503
Issue Date: 2023
Publisher: ДДУВС
Keywords: економічна безпека підприємства
маркетинг
диверсифікація продуктового портфеля
створення унікального бренду
стратегічне партнерство
стратегії ціноутворення
використання маркетингових досліджень
воєнний стан
URI: https://doi.org/10.31733/17-03-2023-502-503
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234
Appears in Collections:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222.pdf675,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.