Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234
Назва: Маркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємства
Автори: Сокол, П. М.
Гордійчук, С. М.
Бібліографічний опис: Сокол П. М. Маркетингові важелі забезпечення економічної безпеки підприємства / П. М. Сокол, С. М. Гордійчук // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 17 бер. 2023 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 502-503
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: економічна безпека підприємства
маркетинг
диверсифікація продуктового портфеля
створення унікального бренду
стратегічне партнерство
стратегії ціноутворення
використання маркетингових досліджень
воєнний стан
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31733/17-03-2023-502-503
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11234
Розташовується у зібраннях:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222.pdf675,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.