Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11757
Назва: Conversion Funnels as Sales and Marketing Instruments
Інші назви: Воронки конверсії як інструменти продажів та маркетингу
Автори: Galushko, Olena
Kovalenko-Marchenkova, Yevheniia
Kvirkvaia, Murtaz
Галушко, Олена
Коваленко-Марченкова, Євгенія
Квірквая, Муртаз
Бібліографічний опис: Galushko O. Conversion Funnels as Sales and Marketing Instruments / O. Galushko, Ye. Kovalenko-Marchenkova, M. Kvirkvaia // Philosophy, Economics and Law Review. – 2023. - Volume 3, no. 1. – P. 145-151
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: buyer
purchase decision
conversion funnel
AIDA model
content
e-commerce
покупець
рішення про покупку
воронка конверсії
модель AIDA
контент
електронна комерція
Короткий огляд (реферат): The article deals with the topical issues of attracting consumers through conversion Abstract. The article deals with the topical issues of attracting consumers through conversion funnels. Funnels are modern tools that are widely used in marketing and sales and allow us to track and analyze the steps that customers take on the way to a purchase. With the help of funnels, we can determine at which stage customers most often abandon a purchase and develop a strategy to increase the conversion. Funnels allow to identify weak points in the sales process and improve it, which leads to an increase of the company’s profit. The article discusses the stages of the conversion funnel and its features in marketing and sales. Special attention is paid to the functioning of conversion funnels in e-commerce. The article also discusses methods of improving the conversion funnels, such as: modern information technologies, optimization of forms, personalization of communication with the consumers, and others. The behavior of the consumer at different stages of the conversion funnel was analyzed, as well as the factors that could reduce the effectiveness of the funnel. Recommendations are offered to improve the efficiency of using the conversion funnels in marketing and sales. Стаття присвячена актуальним питанням залучення споживачів через воронки конверсії. Воронки є сучасними інструментами, які широко використовуються в маркетингу і продажах та дозволяють відслідковувати і аналізувати кроки, які клієнти роблять на шляху до покупки. За допомогою воронок можна визначити, на якому етапі клієнти найчастіше відмовляються від покупки, і розробити стратегію для збільшення конверсії. Воронки дозволяють виявити слабкі місця в процесі продажу та покращити його, що призводить до збільшення прибутку компанії. В статті розглянуто етапи воронки конверсії та її особливості у маркетингу і продажах. Особливу увагу приділено функціонуванню воронок конверсії в електронній комерції. Також в статті обговорюються методи удосконалення воронок конверсії, такі як: використання сучасних інформаційних технологій, оптимізація форм, персоналізація комунікації з клієнтом, та інші. Проаналізовано поведінку споживача на різних етапах воронки конверсії, а також фактори, які можуть знижувати ефективність воронки. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності використання воронок конверсії в маркетингу і продажах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31733/2786-491X-2023-1-145-151
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/11757
Розташовується у зібраннях:Philosophy, Economics and Law Review. - 2023. - Volume 3, no. 1
Коваленко-Марченкова Євгенія Вікторівна
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf321,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.