Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13454
Назва: Innovative and psychological climate in the sociohumanitarian discourse of talent development in the field of sports
Інші назви: Інноваційно-психологічний клімат у соціогуманітарному дискурсі розвитку талантів у сфері спорту
Автори: Krasilshchikov, Oleksandr
Sheviakov, Oleksii
Burlakova, Iryna
Бібліографічний опис: Krasilshchikov O. Innovative and psychological climate in the sociohumanitarian discourse of talent development in the field of sports: Розділ 1 / O. Krasilshchikov, O. Sheviakov, I. Burlakova // Простір, час та інноваційно-психологічний клімат у соціогуманітарному дискурсі : кол. монограф. / наук. ред. В. В. Корнієнко, О. В. Сергієні. - Дніпро : ДДУВС, 2024. - С. 5-17
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: talent
motor giftedness
athletes
physical education
school
development
school age
талант
рухова обдарованість
спортсмени
фізкультура
школа
розвиток
шкільний вік
Короткий огляд (реферат): Procedures for preliminary and final identification of talented athletes are proposed, which are confirmed theoretically and practically with the expectation of certain results for the development of talents. With high-quality teaching of physical education and a regular opportunity to fully engage in school physical education, it is possible to set the goal of increasing the number of "motorically" gifted and physically developed children at any school age. If this goal is achieved, the number of children with "activated" potential, who are ready to undergo thorough procedures for identifying and identifying talents, can increase many times, thanks to: a) increasing the probability of identifying a child as talented; b) simplifying the work of coaches in recognizing and identifying talent among hundreds of proven potentially talented children for further development of their talent for sports and through sports. Процедури попереднього та остаточного виявлення обдарованих спортсменів запропоновано, що підтверджено теоретично і практично з очікування певних результатів для розвитку талантів. З високою якістю викладання фізкультури та регулярна можливість повноцінно займатися в школі фізичного виховання, можна поставити мету збільшення кількості «моторно» обдарованих і фізично розвинених дітей у будь-якому шкільному віці. У разі досягнення цієї мети кількість дітей з «активованим» потенціалом, які готові пройти ретельні процедури ідентифікації та ідентифікації таланти, можуть збільшитися в рази, завдяки: а) підвищення ймовірності визначення дитини як талановитої; б) спрощення роботи тренерів у розпізнаванні та виявленні таланту серед сотень перевірених потенційно талановитих дітей для подальшого розвитку їх таланту до спорту та через спорт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13454
Розташовується у зібраннях:Бурлакова І.А.
Монографії
МОНОГРАФІЇ
Шевяков О.В.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.