Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13681
Назва: Гендерні стереотипи та їх вплив на STEM-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України
Автори: Владов, С. І.
Рудь, Ю. Л.
Бібліографічний опис: Владов С. І. Гендерні стереотипи та їх вплив на STEM-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України / С.І. Владов, Ю.Л. Рудь // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 15 березня 2024 р.) ; у 2-х ч. - Ч. І. - Дніпро : ДДУВС, 2024. – С. 353-355.
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: STEM-освіта
гендерні стереотипи
рівність можливостей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http:// doi.org / 10.31733/15-03-2024/1/353-355
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/13681
Розташовується у зібраннях:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти Ч.1
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
157.pdf767,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.