Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14447
Назва: Теоретичні підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Інші назви: Theoretical approaches of scientists to the problem of the valuesense sphere of scientific and pedagogical workers of higher education institutions
Автори: Деревянченко, Р.
Derevianchenko, R.
Бібліографічний опис: Деревянченко Р. Теоретично підходи науковців до проблеми ціннісно-смислової сфери науково-науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / Р. Деревянченко // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ: Науковий журнал. - 2024.- № 2 (129). - С.347-354.
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: ціннісно-смислова сфера
ціннісно-смислові орієнтації
спрямованість
науково-педагогічні працівники
самоактуалізація
заклади вищої освіти
value-semantic sphere
value-semantic orientations
orientation
scientific and pedagogical workers
self-actualisation
higher education institutions
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи зарубіжних та вітчизняних науковців до проблем цінностей, смислу, ціннісно-смислової сфери та ціннісних орієнтацій науково-педагогічних працівників. Встановлено, що сучасні дослідження зв’язків між цінностями і смислами вказують на їхню взаємозалежність – вона розкривається в понятті ціннісно-смислової сфери особистості. Проаналізовано структуру ціннісно-смислової сфери особистості, що впливає на рівень розвитку особистості науково-педагогічного працівника, робить поведінку стійкою і сприяє адаптації до змін. Розглянуто сучасні підходи до поняття ціннісних орієнтацій, що розкривають змістовний бік спрямованості особистості науково-педагогічних працівників, допомагають самовизначитися та реалізуватися у професії. The article deals with the concept of «value-sense sphere» of scientific and pedagogical workers. The theoretical analysis of the concepts of «value» and «meaning», approaches of foreign and domestic scientists, philosophers and psychologists to their definition is carried out. The relationship between the definitions of "value" and «meaning», scientific positions on their correlation are considered. It is established that modern studies of the relationship between «values» and «meanings» indicate their interdependence – they are revealed in the concept of the value-sense sphere of personality, which affects the level of personality development of a scientific and pedagogical worker. The structure of the value-semantic sphere of personality is analysed, which is considered as an element in the personality system, making its behaviour stable and facilitating adaptation to changes in life. The modern approaches to the concept of value orientations are considered, which reveal the meaningful side of the orientation of the personality of scientific and pedagogical workers, help to self-determine and realise themselves in the profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http:// doi.org /10.31733/2078-3566-2024-2-347-354
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14447
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 2 (129)
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf1,05 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.