Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7329| Назва: | Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників |
| Автори: | Бородулькіна, Т.О. |
| Бібліографічний опис: | Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип.9. – С. 25-31. |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» |
| Ключові слова: | ставлення до викладачів психосемантичний аналіз смислове поле |
| Короткий огляд (реферат): | У статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7329 |
| Розташовується у зібраннях: | Бородулькина Т.А. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бородулькина_ стаття_преподаватели.pdf | 238,93 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
