Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7329
Назва: Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників
Автори: Бородулькіна, Т.О.
Бібліографічний опис: Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип.9. – С. 25-31.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Ключові слова: ставлення до викладачів
психосемантичний аналіз
смислове поле
Короткий огляд (реферат): У статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7329
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородулькина_ стаття_преподаватели.pdf238,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.