Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332
Назва: Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку
Автори: Бородулькіна, Т.А.
Мордвинцева, М.В.
Бібліографічний опис: Бородулькіна Т.А. Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку / Т.А. Бородулькина, М.В. Мордвинцева // Психолінгвістика: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. – С.18-28.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Ключові слова: уявлення
емоція
почуття
старші дошкільники
емоційний словник
уявлення про психічне
уявлення про емоції та почуття
методика викладання психології
психологічні заняття для дошкільників
Короткий огляд (реферат): У статті представлено основні результати емпіричного дослідження змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у старших дошкільників. На основі проведеного теоретичного аналізу авторами розроблений спосіб оцінки та аналізу змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено, що найбільш впізнаваними для старших дошкільників є позитивні почуття та емоції («дружба», «любов», «радість», «веселощі»), а найменш впізнаваними – негативні («ревнощі», «заздрість», «відраза»). Старші дошкільники найчастіше описують знайомі для них емоції та почуття через дію.Отримані результати були застосовані у викладанні дисципліни «Методика викладання психології».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородулькіна, Мордвинцева_стаття.pdf322,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.