Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332
Назва: | Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку |
Автори: | Бородулькіна, Т.А. Мордвинцева, М.В. |
Бібліографічний опис: | Бородулькіна Т.А. Особливості уявлень про емоції та почуття у дітей дошкільного віку / Т.А. Бородулькина, М.В. Мордвинцева // Психолінгвістика: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. – С.18-28. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" |
Ключові слова: | уявлення емоція почуття старші дошкільники емоційний словник уявлення про психічне уявлення про емоції та почуття методика викладання психології психологічні заняття для дошкільників |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено основні результати емпіричного дослідження змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у старших дошкільників. На основі проведеного теоретичного аналізу авторами розроблений спосіб оцінки та аналізу змістовних особливостей уявлень про емоції та почуття у дітей старшого дошкільного віку. Виявлено, що найбільш впізнаваними для старших дошкільників є позитивні почуття та емоції («дружба», «любов», «радість», «веселощі»), а найменш впізнаваними – негативні («ревнощі», «заздрість», «відраза»). Старші дошкільники найчастіше описують знайомі для них емоції та почуття через дію.Отримані результати були застосовані у викладанні дисципліни «Методика викладання психології». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7332 |
Розташовується у зібраннях: | Бородулькина Т.А. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бородулькіна, Мордвинцева_стаття.pdf | 322,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.