Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7352
Назва: Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів
Автори: Бородулькіна, Т.О.
Бібліографічний опис: Бородулькіна Т.О. Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів / Т.О. Бородулькіна // Гуманітарний вісник. – Київ, 2012. – Вип.27, Том VI (39). - Додаток 1: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору – С. 81-90.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Ключові слова: інноваційні методи навчання
професійні смисли
метафора
метафоричний тренінг
професійна підготовка студентів-психологів
Innovative methods of training
professional senses
metaphor
metaphorical training
professional preparation of the future psychologists
Короткий огляд (реферат): У статті представлено метафоричний тренінг як інноваційну психотехнологію навчання студентів; описано технологію і особливості його застосування в професійній підготовці студентів-психологів.
Опис: Metaphorical training as innovative psychotechnology of training of the students is presented; the technology and features of its use in professional preparation of the future psychologists is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7352
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_метафорич тренинг_Бородулькина.pdf199,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.