Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7354
Title: Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі
Other Titles: Differentiating characteristics of the divergent thinking of junior schoolchildren in the conditions of the implementation of the waldorf pedagogy within the comprehensive educational establishment
Authors: Бородулькіна, Т.О.
Citation: Бородулькіна Т.О. Особливості дивергентного мислення молодших школярів в умовах впровадження вальдорфської педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі / Т.О. Бородулькіна // Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (19- 20 квітня 2018 року, м. Тернопіль). – Тернопіль, 2018. – С. 15-18
Issue Date: 2018
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: дивергентне мислення
креативність
вальдорфська педагогіка
вальдорфська школа
молодші школярі
the divergent thinking
creativity
waldorf pedagogy
waldorf school
junior schoolchildren
Abstract: В тезах наведено основні результати емпіричного дослідження дивергентного мислення молодших школярів експериментального навчального закладу. Для визначення загального рівня розвитку дивергентного мислення та розвиненості основних його показників (швидкість; гнучкість; оригінальність; розробленість мислення; багатство словникового запасу (кількість слів, використаних в назві) і здатність до образної передачі сутності зображеного на малюнках (прямий опис або приховане значення, підтекст)) використано Тест дивергентного (творчого) мислення Ф.Вільямса (модифікація О.Є.Тунік). Порівняно результати учнів із двох типів класів – класів вальдорфського спрямування та загальноосвітніх – за трьома паралелями (паралелі 1-х, 2-х та 3-х класів). Отримані результати дають можливість констатувати позитивний вплив вальдорфської педагогіки на розвиток дивергентного мислення у молодших школярів навіть в умовах її адаптації до загальноосвітньої школи протягом трьох років.
Description: The article presents the main results of the empirical research of divergent thinking of junior schoolchildren of the comprehensive educational establishment. We used F.Williams’s Test of Creativity and Divergent Thinking (modified by E.Tunik) to determine the overall level of development of divergent thinking and the development of its main indicators (speed, flexibility, originality, elaboration, the wealth of vocabulary (the number of words used in the title) and the ability to figuratively convey the essence of the image shown (direct description or hidden meaning, subtext)). We compared the results of schoolchildren from two types of classes – the Waldorf classes and the general education classes –in three parallels (the parallel of the first, second and third years). The results show the positive influence of the Waldorf pedagogy on the development of divergent thinking among junior schoolchildren even in the context of adaptation of the Waldorf pedagogy for general education during the first three years of school.
URI: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7354
Appears in Collections:Бородулькина Т.А.
Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ Бородулькіна_Тернопіль.pdf181,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.