Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138
Назва: Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи
Автори: Станіна, О.
Бібліографічний опис: Станіна О. Випуск продукту в умовах невизначеності: стратегія та методи / О. Станіна // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117). - С. 356-362
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: прийняття рішень
невизначеність
ризики
випуск продукції
альтернативи
Короткий огляд (реферат): В роботі наголошено, що процес прийняття рішень є невід’ємною складовою роботи будь-якої організації. Зазначено, що підхід до вирішення тієї чи іншої проблеми завжди буде різний: залежно від величини організації, професіоналізму його менеджерів і поставлених цілей, процес боротьби з невизначеностями для кожного з гравців на ринку буде відрізнятися. Відмічається, що завдяки існуючому на сьогоднішній день різноманіттю способів протидії ризикам можна поєднувати декілька з них, в результаті чого – досягти значного покращення у процесі. Наведено модель застосування деяких методів роботи з невизначеностями на прикладі розв’язання практичної задачі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/10138
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2022. - № 2 (117)
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ
Станіна О.Д.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf1,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.