Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
Назва: Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки
Автори: Яшин, Д. О.
Хамініч, С. Ю.
Бібліографічний опис: Яшин Д. О. Роль маркетингу в забезпеченні національної безпеки / Д.О. Яшин, С. Ю. Хамініч // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 бер. 2024 р.) ; у 2-х ч. Дніпро: ДДУВС, 2024. Ч. ІІ. – С.286-289.
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: маркетин
економічна стійкість країни
національна безпека
маркетингові стратегії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http:// doi.org /10.31733/15-03-2024/2/286-289
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14246
Розташовується у зібраннях:Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти Ч.2
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127.pdf906,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.