Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730
Назва: Вплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярів
Автори: Погрібна, Альона
Слепченко, Катерина
Бібліографічний опис: Погрібна А. Вплив реклами на формування емоційно-вольової сфери школярів / А. Погрібна, К. Слепченко // Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 4 жовт. 2023 р. - Дніпро : Дніпроп. держ. університет внутрішніх справ, 2023. – С.72-75.
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: вплив реклами на людину
психологічний бар’єр
психологічні властивості реклами
емоційні реакції молодших школярів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14730
Розташовується у зібраннях:НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті
Психологічна організація внутрішнього світу людини: теорія та практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf601,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.