Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960
Назва: Формування маркетингових стратегій на засадах інновацій
Автори: Хамініч, Світлана
Яшин, Денис
Бібліографічний опис: Хамініч С. Формування маркетингових стратегій на засадах інновацій / С. Хамініч, Д. Яшин // Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 24 листопада 2023 р.). - Дніпро: ДДУВС, 2024. – С. 207-211
Дата публікації: 2023
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: інновації
маркетингові стратегїї
штучний інтелект
цифрова трансформація
інноваційні маркетингові стратегії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/14960
Розташовується у зібраннях:Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ сед
Хамініч Світлана Юріївна
Інноваційні наукові дослідження: правовий, економічний та соціальний виміри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf412,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.