Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15929| Title: | Neurolanguage coaching and AI: pioneering innovations in English language education for law professionals |
| Other Titles: | Нейромовний коучинг та штучний інтелект: революційні інновації у навчанні англійської мови для юристів |
| Authors: | Kozubai, Inna Batmanglich, Cameron Козубай, Інна Батмангліч, Камерон |
| Citation: | Kozubai I. Neurolanguage coaching and AI: pioneering innovations in English language education for law professionals / I. Kozubai, C. Batmanglich // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ - 2024. - № 4 (131). – С.199-204 |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | ДДУВС |
| Keywords: | neurolinguistic coaching artificial intelligence (AI) legal English language training cognitive and emotional learning linguistic competence adaptive learning tools international legal practice нейролінгвістичний коучинг штучний інтелект (ШІ) юридична англійська мова когнітивне та емоційне навчання лінгвістична компетенція адаптивні засоби навчання міжнародна юридична практика |
| Abstract: | This article considers the possibility of integrating neuro-linguistic coaching and artificial intelligence (AI) into the process of teaching English language learning to law students. English language proficiency is a crucial factor in international legal practice, but classical teaching methods usually do not allow to fully realize the specialized language needs of legal professionals. The combination of neuro-linguistic coaching and artificial intelligence offers a fundamentally new approach to meeting these needs. Neuro-linguistic coaching based on neuroscience and coaching principles is combined with the ability of AI to provide adaptive and personalized learning. This integrated system addresses both the cognitive and emotional aspects of learning, meeting the unique needs of law students. У статті розглядається інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту (ШІ) у викладанні англійської мови для юристів, представлено новаторський підхід, що враховує специфічні лінгвістичні та когнітивні проблеми юридичної сфери. Серед ключових питань, що обговорюються в роботі, – спеціалізований характер юридичної англійської, що характеризується складною термінологією, формальним тоном і ситуативною специфікою, а також необхідність освітніх стратегій, що враховують ці унікальні особливості. Нейролінгвістичний коучинг, заснований на нейронауці, сприяє емоційній рівновазі та когнітивній активності за допомогою таких зручних для мозку технік, як індивідуальна постановка цілей і зняття стресу. ШІ доповнює цей процес, пропонуючи адаптивні системи навчання, симулятори опрацювання природної мови та гейміфіковані інструменти, які сприяють активній участі, зворотному зв'язку в реальному часі та практичному застосуванню знань у правовому контексті. У дослідженні також підкреслюється спільний аспект цих інноваційних підходів. Робиться висновок про те, що інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту являє собою трансформаційний зсув у навчанні юридичної англійської мови, озброюючи учнів адаптивністю і знаннями, необхідними для успішної роботи в умовах глобального правового ландшафту. Поєднуючи теоретичні знання з практичним застосуванням і створюючи динамічне середовище навчання, цей комплексний підхід установлює новий стандарт навчання англійської мови в юридичній професії |
| URI: | https://doi.org/10.32782/2078-3566-2024-4-28 https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15929 |
| Appears in Collections: | Козубай Інна Віталіївна Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 4 (131) НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
