Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15929
Назва: Neurolanguage coaching and AI: pioneering innovations in English language education for law professionals
Інші назви: Нейромовний коучинг та штучний інтелект: революційні інновації у навчанні англійської мови для юристів
Автори: Kozubai, Inna
Batmanglich, Cameron
Козубай, Інна
Батмангліч, Камерон
Бібліографічний опис: Kozubai I. Neurolanguage coaching and AI: pioneering innovations in English language education for law professionals / I. Kozubai, C. Batmanglich // Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ - 2024. - № 4 (131). – С.199-204
Дата публікації: 2024
Видавництво: ДДУВС
Ключові слова: neurolinguistic coaching
artificial intelligence (AI)
legal English language training
cognitive and emotional learning
linguistic competence
adaptive learning tools
international legal practice
нейролінгвістичний коучинг
штучний інтелект (ШІ)
юридична англійська мова
когнітивне та емоційне навчання
лінгвістична компетенція
адаптивні засоби навчання
міжнародна юридична практика
Короткий огляд (реферат): This article considers the possibility of integrating neuro-linguistic coaching and artificial intelligence (AI) into the process of teaching English language learning to law students. English language proficiency is a crucial factor in international legal practice, but classical teaching methods usually do not allow to fully realize the specialized language needs of legal professionals. The combination of neuro-linguistic coaching and artificial intelligence offers a fundamentally new approach to meeting these needs. Neuro-linguistic coaching based on neuroscience and coaching principles is combined with the ability of AI to provide adaptive and personalized learning. This integrated system addresses both the cognitive and emotional aspects of learning, meeting the unique needs of law students. У статті розглядається інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту (ШІ) у викладанні англійської мови для юристів, представлено новаторський підхід, що враховує специфічні лінгвістичні та когнітивні проблеми юридичної сфери. Серед ключових питань, що обговорюються в роботі, – спеціалізований характер юридичної англійської, що характеризується складною термінологією, формальним тоном і ситуативною специфікою, а також необхідність освітніх стратегій, що враховують ці унікальні особливості. Нейролінгвістичний коучинг, заснований на нейронауці, сприяє емоційній рівновазі та когнітивній активності за допомогою таких зручних для мозку технік, як індивідуальна постановка цілей і зняття стресу. ШІ доповнює цей процес, пропонуючи адаптивні системи навчання, симулятори опрацювання природної мови та гейміфіковані інструменти, які сприяють активній участі, зворотному зв'язку в реальному часі та практичному застосуванню знань у правовому контексті. У дослідженні також підкреслюється спільний аспект цих інноваційних підходів. Робиться висновок про те, що інтеграція нейролінгвістичного коучингу та штучного інтелекту являє собою трансформаційний зсув у навчанні юридичної англійської мови, озброюючи учнів адаптивністю і знаннями, необхідними для успішної роботи в умовах глобального правового ландшафту. Поєднуючи теоретичні знання з практичним застосуванням і створюючи динамічне середовище навчання, цей комплексний підхід установлює новий стандарт навчання англійської мови в юридичній професії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.32782/2078-3566-2024-4-28
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/15929
Розташовується у зібраннях:Козубай Інна Віталіївна
Науковий вісник Дніпровського державного університету внутрішніх справ. - 2024. - № 4 (131)
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf287,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.