Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7330
Назва: | Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин |
Автори: | Бородулькина, Т.А. |
Бібліографічний опис: | Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. – Київ, 2014. - №43 (67). – С. 59-68. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | НПУ імені М.П.Драгоманова |
Ключові слова: | метафора підготовка психологів метафоричні асоціативні карти викладання психологічних дисциплін |
Короткий огляд (реферат): | У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології студентам психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7330 |
Розташовується у зібраннях: | Бородулькина Т.А. НАУКОВІ СТАТТІ Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бородулькина_Статья_метафорич_карты.pdf | 273,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.