Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7330
Назва: Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин
Автори: Бородулькина, Т.А.
Бібліографічний опис: Бородулькина Т.А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин / Т.А.Бородулькина // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. – Київ, 2014. - №43 (67). – С. 59-68.
Дата публікації: 2014
Видавництво: НПУ імені М.П.Драгоманова
Ключові слова: метафора
підготовка психологів
метафоричні асоціативні карти
викладання психологічних дисциплін
Короткий огляд (реферат): У статті звертається увага на роль метафори в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Описано місце, функції й завдання метафори в освітньому процесі. Метафора розглядається як один з важливих методичних прийомів викладання психології студентам психологам. Обґрунтовано використання метафори на всіх етапах підготовки майбутніх психологів, враховуючи те, що метафоричний матеріал у навчанні студентів-психологів може бути найрізноманітнішим. Пропонується більш докладно розглянути можливості використання метафоричних асоціативних карт (МАК) в роботі з майбутніми психологами. У статті запропоновано деякі авторські техніки роботи з МАК, використовувані автором в процесі викладання окремих психологічних дисциплін для студентів-психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7330
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
НАУКОВІ СТАТТІ
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородулькина_Статья_метафорич_карты.pdf273,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.