Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343
Назва: Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі
Автори: Бородулькіна, Т.О.
Межинська, Г.В.
Бібліографічний опис: Бородулькіна Т.О. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі / Т.О. Бородулькіна, Г.В. Межинська // Психолінгвістика: зб.наук.праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип.15. – С.18-32.
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Ключові слова: зовнішня реклама
образний канал реклами
образ людини
емоційні стани
життєвий простір людини і міста
психосемантичний простір
Короткий огляд (реферат): У статті наводяться основні результати дослідження представленості емоційних станів людини в зовнішній українській рекламі, яку ми розглядаємо елементом життєвого простору людини і міста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.dduvs.edu.ua/handle/123456789/7343
Розташовується у зібраннях:Бородулькина Т.А.
Наукові статті
НАУКОВІ СТАТТІ пп

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_Бородулькина_Межинская.pdf312,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.